»Vsako umetniško delo predstavi svojo kompleksno sliko sodelovanja organizmov najrazličnejših velikosti ‒ sesalcev, mikrobov, rastlin in žuželk ‒ ki skupaj predstavljajo biotehnološke postopke človeškemu občinstvu.«
»Moje delo je delo režiserja.«
»Gre za zelo raznolika dela, ki ne pokažejo le bogastva same zbirke, ampak tudi kompleksnost nastajanja muzejskih umetniških zbirk.«
»Kaj definira človeka skozi opazovanje umetniškega dela in obratno?«
»Pritisk na muzeje, da pripravljajo razstave, večji. Na svetu je vse več muzejev, dela iz 17. stoletja so krhka. Pritisk na dela je večji.«
»Kako konstruiranje pomena umetniškega dela in estetske izkušnje pogojujejo sodobne družbene, politične in ekonomske transformacije?«
»Mozaik je postal del mene – postal je moj jezik. Mozaični koščki, tesere, so postali črke moje abecede, mozaične linije stavki, ki so se vili drug za drugim. Začeli so sestavljati prozo in poezijo – moja umetniška dela.«
»Ob njih sem spoznala, da svetloba prihaja od znotraj, in ne od zunanjega sveta. Navdih, ki vznikne v duši. In to sem želela preliti v umetniško delo.«
»Ker si mora njegova generacija ta čas (in prostor) ponovno izboriti, je to ne samo umetniško, ampak tudi politično delo.«
»Morda najbolj provokativen je naslov dela Oslovska sodba, saj navezuje na 'križanje' monografije DLUM-a, katere idejni pobudnik in urednik je bil sam Vojko Pogačar, zato gre tudi za njegovo najbolj intimno izpovedno umetniško delo do zdaj.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju